מגוון מסלולי שירות ותמיכה המותאמים לצרכי הלקוחות:
חטיבת TeamCAD מציע מגוון מסלולי תמיכה ושירותים מקצועיים ללקוחותיה, מסלולים ברכישת מנוי תמיכה שנתי ברמות שונות, רכישת חבילת קריאות מראש או קריאות חד פעמיות על פי זמן.
חטיבת TeamCAD מאפשרת ללקוחותיה לפנות למרכז השרות והתמיכה באמצעות הטלפון, האימייל או באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט שלנו וליהנות מתמיכה 360 אישית המאפשרת להשתמש בפתרון התוכנה ביעילות ולקבל מענה מהיר יותר לכל בעיה שעלולה לעכב את הפרויקט.
גמישות במענה לכל צורך, בין אם מדובר בהתקנת תוכנה ו/או חומרה או בתמיכה במערכות CAD, שירותי התמיכה שלנו בחומרה, מערכת הפעלה או התקנת תוכנה גמישים ויש לנו מענה מתאים לכל צורך. אם צריך ייעוץ בענייני תצורה רק מידי פעם נוכל להעניק לך גישה ספציפית למומחים מקצועיים ואם צריך שירות בהיקף של מחלקת IT מלאה שירותי התמיכה המנוהלים שלנו יתאימו לך הרבה יותר. כל מה שצריך הוא לבחור את סוג התמיכה המתאים לדרישות העסקיות ולתת לנו לבצע את העבודה עבורך ביעילות מקסימאלית ובמלוא האחריות.
המשכיות עסקית , צמצום זמני השבתה וסיכונים
ההסתגלות לעבודה עם תוכנה חדשה עלולה להיות כרוכה בהשבתת שגרת העבודה מעת לעת והמהנדסים המנוסים שלנו יכולים לצמצם זמני השבתה מעין אלה למינימום. שירותי התכנון וההתקנה המקצועיים שלנו מונעים בעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהתקנה לא נכונה של יישומים, ספריות תוכן חסרות, תחנות עבודה דלות ביצועים וכדומה. בנוסף לכך המומחים שלנו מסייעים למנוע סיכונים שנובעים מהסתגלות לקויה, תכונות ומאפיינים חסרים ו/או רישוי בעייתי.
שירות איכותי בפריסה ארצית
מערך השירות של חטיבה TeamCAD פועל בפריסה ארצית ומידי יום מעניק שירותי HelpDesk לעשרות לקוחות בתחומי אדריכלות, בנייה, מיפוי, GIS, מכונות, עיצוב תעשייתי, תשתיות והנדסה אזרחית.
כאנשי מקצוע האמונים על תמיכה במוצרים מתקדמים מסוגם, מערך השירות מונה גלריה אנושית של מומחים בעלי ידע מקיף, ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה דרישות השוק, צרכי הלקוחות והאתגרים עימם הם מתמודדים.
במסגרת שירותי ה HelpDesk שלנו אנחנו ערוכים לטפל במסירות בכל פניה ולספק פתרון יעיל לבעיות שונות, במגוון רחב של סוגיות ובזמני אספקה בהתאם לצורכי הלקוח ולתנאי חוזה השירות. זאת, תוך מחויבות לספק את חוויית השירות הטובה ביותר והקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות ואיכות השירות.
שירות ותמיכה במסלול מנוי שנתי | שירות מקומי | שירות מורחב | AUTODESK תמיכת יצרן בלבד |
---|---|---|---|
זמן המתנה עד למקסימום של | 4 שעות | 2 שעות | 32 שעות בהתאם לחומרת הקריאה |
תמיכה בעברית | כלול | כלול | לא כלול |
פנייה באמצעות הטלפון | כלול | כלול | יש לתאם שיחה מול נציג |
פנייה באמצעות מייל | כלול | כלול | לא כלול |
פנייה באמצעות אתר החברה | כלול | כלול | כלול |
ייעוץ ברישוי ושמירה על תאימות | כלול | כלול | לא כלול |
אופטימיזציית רישוי למקסום יכולות התוכנה | כלול | כלול | לא כלול |
אבחון בעיות העלולות לפגום בתפעול ראוי של התוכנה | כלול | כלול | לא כלול |
הבנת התראות מערכת והודעות אזהרה | כלול | כלול | כלול |
מענה של מומחים מקצועיים על "אני עושה ולא מצליח" | כלול | כלול | כלול |
ייעוץ במיטוב סביבת ה- IT לשימוש אופטימאלי בתוכנות Autodesk | כלול | כלול | לא כלול |
גישה ליותר מ- 30 הדרכות מקצועיות מקוונות (וובינארים) בשנה | כלול Autodesk+ TeamCAD | כלול Autodesk+ TeamCAD | Autodesk בלבד |
גישה חופשית לתמיכה באתר Autodesk | כלול | כלול | כלול |
עדיפות ברישום לקורסי הכשרה חינמיים | כלול | כלול | לא כלול |
גישה לאפליקציות חינמיות באתר Autodesk | כלול | כלול | כלול |
עדיפות ברישום לקורסי הדרכה קבועים | כלול | כלול | לא כלול |
אבחון בעיות מידול | לא כלול | כלול | לא כלול |
הסבר על התפעול ההדדי בין תוכנות שונות | לא כלול | כלול | לא כלול |
קדימות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות | לא כלול | כלול | לא כלול |
ייעוץ בנושאי הנדסה ואתגרים טכנולוגיים | לא כלול | כלול | לא כלול |
תמיכה במשרדי הלקוח* | לא כלול | כלול | לא כלול |
תמיכה במשרדי תים* | לא כלול | כלול | לא כלול |
התקנות תוכנה חדשה * | לא כלול | כלול | לא כלול |